יום שני, 13 במרץ 2023

יומן צפיה טד לאסו עונה 3 - לפני שמתחילים

מי שעוקב אחרי הבלוג יודע שאני מחבב את טד לאסו ++.

האם יש לי מדבקות ללפטופ של טד לאסו? בוודאי!

האם החלום שלי הוא לכתוב קורס ניהול מבוסס טד לאסו? ברור שכן.

האם הזמנתי תחפושת טד לאסו ובגלל דואר ישראל היא עדיין לא הגיעה אחרי חודש וחצי? תודה לכם ארגון עם לוגו לא מייצג.


בקיצור, לכבוד העונה החדשה שיוצאת ממש מחר אני מתכוון להתחייב (ואולי אפילו לעמוד בהתחייבות) לכתוב עמוד אחד או פחות (מה נקרא one-pager) על כל פרק של טד לאסו. אני אנסה לסכם בקצרה את הפרק, לתת את הטיפים הניהוליים אם יהיו כאלו ואפילו להוסיף פסקה או שתיים של הרחבה מבוססת מחקר למיטיבי לכת.


לא ראיתם טד לאסו?

גשו למקום הרלוונטי בנייד שלכם ונתקו איתי חברות, לא יודע אם נותר לנו על מה לדבר. הייתי סולח לכם יותר אם הייתם תומכים במהפכה המשפטית.

אז מה היה לנו עד כה? (בלי ספויילרים… כמעט)

בצורה מפתיעה (או לא) ChatGPT עושה עבודה ממש גרועה בלסכם את שתי העונות כולל הוספה של פרטים שלא קורים מעולם…

בעונה הראשונה טד לוקח משרת מאמן כדורגל אחרי שאימן בהצלחה קבוצת פוטבול במכללות בארה״ב. למען הסר ספק, מדובר בספורט שונה לחלוטין. פוטבול משחקים עם הידיים, ציוד מגן, ועושים נזקים בלתי הפיכים לראש. כדורגל משחקים, ובכן, עם הרגל, המשחק הפופולארי ביותר בעולם ולרב מגיעים עם בעיות בראש מהבית.

בכל אופן, טד לוקח משרת אימון של קבוצת דמיונית בשם AFC Richmond. הוא חווה בעונה הראשונה את כל מה שיש לכדורגל האנגלי להציע - תקשורת לוחצת, שחקנים שלא מבינים מה נפל עליהם, בוסית שרק משתמשת בו כדי להכשיל את המועדון ומערכת יחסים מתפרקת עם אשתו שמעוניינת להתגרש. 

העונה השנייה עוסקת מערכות היחסים בתוך הקבוצה, צוות האימון, התקפי חרדה וניהול משברים. יהיה קשה לתאר אותה בלי לעשות ספויילרים אז באמת… לכו לראות או לקרוא את התקציר.


למה זה קשור לניהול?

ובכן, כאן אני פשוט אתן שני לינקים לפוסטים קודמים בנושא.

5 שיעורים מטד לאסו על ניהול 

הטייק של טד על סקרנות לעומת שיפוטיות 


מתי מתחילים

הפרק הראשון של עונה 3 עולה מחר, יום רביעי, 15/3 (יום הרצח של יוליוס קיסר). 

אני אנסה לפרסם את הפוסט הרלוונטי בכל סופ״ש אחרי הפרק.

בהצלחה לכולנו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קקי של לאמות ולגאסי ארגוני

אשתי היקרה סיפרה לי השבוע את הסיפור הבא. (לא מצאתי עדות שמדובר בסיפור אמיתי אבל אני מאמין לאביטל כברירת מחדל וצורך השרדותי)  בתחילת שנות ה-4...